Factori suplimentari de luat în considerare atunci când monitorizezi concurența

0 Shares
0
0
0

Monitorizarea concurenței este o sarcină fundamentală pentru fiecare brand și magazin online. Cunoașterea directă a ceea ce fac alți concurenți permite unei companii să funcționeze pe piață în aceleași condiții sau chiar mai bune și, de asemenea, să își consolideze clientela. Cu toate acestea, nu este important să te raportezi la fiecare schimbare de preț, deoarece și alți factori sunt importanți atunci când îți monitorizezi concurenții  cu scopul de a îmbunătăți posibilitățile propriei afaceri.

Atunci când analizezi concurența, este esențial să descoperi ce relație există între ei și client. La urma urmei, aceștia sunt oamenii care permit să supraviețuiască afacerile din orice domeniu.  Această percepție este influențată atât de prezentarea fiecărui produs, cât și de legătura cu clienții și potențialii clienți, serviciile dedicate acestora și evident și de prețuri și oferte.

În primul rând , prezentarea produsului, este esențiala. Fii la curent cu inovațiile și tendințele estetice care permit clientului să obțină o idee reală, cât mai apropiată, despre ceea ce cumpără. În acest context, fișa tehnică a produsului devine vitală pentru comerțul electronic, deoarece trebuie să conțină toate informațiile necesare, precum și o vizualizare completă a caracteristicilor sale. Fotografia de produs 360 ° este un exemplu clar al modului în care nevoile clientului au generat noi modalități de prezentare a cataloagelor comercianților.

Ținând pasul cu imaginea, vine conținutul. Ce tip de conținut creează concurența pentru a ajunge la client? Cum poate fi îmbunătățit? Conținutul este o piesă cheie în experiența clientului și este, de asemenea, un factor care intervine direct în luarea deciziilor finale. Trebuie să ai în vedere că atât categoria, cât și tipul de produs vor diferenția, ce conținut este cel mai apreciat în fiecare caz.

Pe de altă parte, este, de asemenea, necesar să iei în considerare relația directă dintre afacere și client. Astăzi, interacțiunea prin canalele sociale îți oferă oportunitatea să construiești o comunitate în care să îți creezi o reputația online bună .

Când vine vorba de monitorizarea concurenței, este necesar să știi:

  •  Acțiunile desfășurate pentru a încuraja crearea comunității.
  • Tipul de conținut creat pentru a spori conexiunea cu publicul tău.
  •  Serviciul online pentru clienți oferit de comerciant prin canalele sale de socializare.

În plus, este, de asemenea, important să te pui în locul clientului pentru a vedea cum ai reacționa tu în diferite situații. Cunoașterea reacțiilor și opinia lor despre fiecare dintre companiile implicate te poate ajuta să identifici care sunt punctele forte și îmbunătățirile necesare pentru a-ți spori oferta generală. O modalitate practică de a accesa aceste informații este să parcurgi forumurile și să citești câteva  comentarii ale utilizatorilor care pot fi găsite direct pe site-urile web ale competitorilor.

În cele din urmă, tratând acum partea economică a afacerii, îți recomandă să faci o  verificare preturi concurenta utilizând un instrument software care oferă monitorizarea automată și organizarea datelor. Datorită instrumentelor specifice de stabilire a prețurilor dinamice, este posibil să vizualizezi modul în care funcționează strategiile de prețuri competitive și să îți adaptezi afacerea la acestea utilizând proprii parametri personalizați.

 “Antreprenorul caută întotdeauna schimbarea, răspunde la ea și o exploatează ca pe o oportunitate.” – Peter F. Druckner

 

0 Shares
You May Also Like