Sfaturi utile pentru spionarea concurentei pe Facebook

Sfaturi utile pentru spionarea concurentei pe Facebook

0 Shares
0
0
0

Din iunie 2018, este posibil sa fi observat o noua sectiune pe paginile  de Facebook, care a fost inclusa ca raspuns la presiunea in crestere pentru a pune o mai mare transparenta pe anunturile si paginile Facebook.

Aceasta este o veste fantastica pentru marketerii online, deoarece puteti vedea acum ce pagini de anunturi pe Facebook ruleaza direct de pe pagina in sine. Aceste noi caracteristici reprezinta o veste deosebit de buna pentru noii afiliati.

Ei bine, pur si simplu accesati pagina de Facebook a unui concurent sau un agent de publicitate si dati clic pe sectiunea din meniul din stanga, intitulata „Informatii si anunturi”. In functie de agentul de publicitate, veti putea sorta rezultatele in functie de tara in care se difuzeaza anunturile si apoi derulati in jos pentru a vedea toate anunturile disponibile pentru respectivul agent de publicitate.

Acesta este un punct de intrare excelent pentru a spiona anunturile concurentilor. Va permite sa vedeti ce anunturi functioneaza chiar acum si va ajuta sa identificati ce strategii si agentii de publicitate CTA folosesc in nisa.

Ca punct de plecare acest instrument este bun, dar nu putem vizualiza date istorice pentru a vedea cat timp au difuzat anunturi. Asadar, este imposibil de stiut care sunt reclamele care au cel mai mare succes din grup. De asemenea, nu putem vedea ce directionare a publicului a fost utilizata pentru anunturi, asa ca este utila doar pentru cercetarea reclamei, copierea anunturilor si pentru a vedea CTA-urile.

Daca tocmai incepeti sau nu doriti sa cheltuiti tot bugetul pentru un singur utilitar competitiv de cercetare a informatiilor, AdSector este o varianta buna. Puteti cumpara AdSector discount si veti avea la dispozitie un program complet si complex, care este acum in trend, alaturi de peste 100 de tooluri extrem de utile in acest sens sau pentru construirea campaniilor SEO de succes.

Puteti cauta dupa obiectivele de marketing si CTA, plus puteti sa gasiti reclamele de top si cele mai in trend zone abordare in prezent.

AdSector este un instrument premium care va permite sa creati si sa gestionati campaniile  publicitare Facebook dintr-un singur loc.

Este livrat cu o multime de functii utile pentru a ajuta marketerii cu campaniile lor publicitare, de la testarea reclamei pana la gestionarea bugetului, dar ceea ce ne intereseaza cel mai mult pentru acest post este galeria de anunturi AdSector. Aceasta este o lista gratuita de anunturi curate din diferite nise care va arata exact modul in care profesionistii isi creeaza campaniile.

Este impartit in sectiuni diferite pentru fiecare format de anunt Facebook si are informatii despre ce este bine in anunt si de ce aceasta campanie speciala functioneaza pentru agentul de publicitate. Este un loc minunat pentru a forma baza cercetarii dvs., dar daca doriti cu adevarat sa analizati destinatiile de plasare si obiective, va trebui sa obtineti un cont platit. Acest lucru va va oferi acces la peste 25.000 de exemple de anunturi si este foarte util pentru identificarea oportunitatilor pe piata dvs.

Avand in vedere toate aceste oportunitati, veti reusi cu siguranta sa obtineti cele mai bune rezultate.

0 Shares
You May Also Like