Continutul SEO in anul 2019

Continutul SEO in anul 2019

0 Shares
0
0
0

In 2019, continutul SEO va fi intru totul despre public.

Daca doriti sa va imbunatatiti marketingul de continut si sa atrageti o rentabilitate a investitiei (ROI) reala, trebuie sa utilizati practici care sa le aduca beneficii.

Continutul care este foarte clasat, care conduce traficul si aduce audienta, este intotdeauna orientat spre utilizator, in primul rand.

De aceea, sfaturile de azi pentru continutul SEO in 2019, toate va indreapta atentia spre cititorul dvs.

Pentru ca, atunci cand scrieti oamenilor potriviti in mod corect, scrisul si continutul dvs. vor urca mai sus in relevanta cautarilor.

Cateva sfaturi pentru crearea celui mai bun continut SEO in 2019

Iata cateva sfaturi de la specialisti, care va ajuta sa creati cel mai bun continut (cel mai citit, cel mai partajat si cel mai valoros) din acest an.

  1. Scrieti persoanelor potrivite folosind cuvinte cheie directionate

Continutul dvs. de SEO nu va ajunge la persoanele potrivite daca nu reusiti sa il optimizati cu ajutorul cuvintelor cheie directionate.

Ce vreau sa spun prin “cuvinte cheie directionate”? Acestea sunt termeni-cheie si fraze prin care dvs. tintiti audienta de nisa.

Pentru a gasi acesti termeni, trebuie sa intelegeti mai intai:

  • Care sunt segmentele dvs. de public.
  • Ce fel de informatii au nevoie.
  • De ce au nevoie de aceste informatii.
  • Ce cuvinte cheie utilizeaza pentru a le gasi.

Acest lucru poate parea foarte complicat, dar intr-adevar nu este, daca il descompuneti in cateva activitati:

  • Cercetarea publicului: Identificati tipul de audienta care credeti ca doreste / are nevoie de ceea ce oferiti. Apoi, afla unde se aduna online. Vorbeste cu ei. Descopera obiceiurile personale, preferintele, datele demografice si statisticile.
  • Cercetarea cuvintelor cheie: gasiti cuvinte cheie relevante si profitabile care se refera la expertiza, produsele / serviciile dvs. si intentia dvs. de cautare a publicului.
  • Cercetarea de subiecte: creeaza subiecte de continut bazate pe cuvintele cheie pe care le-ai descoperit si ce vrea publicul tau sa invete / stie.
  1. Concentrati-va pe citire

Continutul SEO care se claseaza in partea de sus a SERP-urilor are cateva caracteristici importante:

  • Este incredibil de usor de citit.
  • Cand publicul dvs. face clic pe linkul dvs., fiecare element din pagina ii face sa ramana si sa o citeasca.
  • Daca acestia petrec si mai mult timp pe pagina si citesc continutul, aceasta face ca pagina dvs. sa arate grozav pentru Google.

Capacitatea de citire contribuie la mentinerea audientei pe o perioada mai lunga de timp, cu cateva calitati importante:

  • Claritate
  • Organizare
  • Logica
  • Simplitate

Pentru a fi citit, continutul dvs. trebuie sa transmita toate tipurile de informatii intr-un mod usor de inteles. Atunci cand continutul dvs. este usor de inteles pentru mai multi oameni, foarte multi vizitatori vor ramane mai mult pe site-ul tau, ceea ce va ajuta la clasamentul Google.

  1. Creati profunzime in continutul prezent pe site

O mare tendinta SEO pentru anul 2019 este crearea de continut profund analitic, care nu abordeaza doar superficial un anumit subiect. Acest lucru functioneaza pentru clasamente mai mari, deoarece, potrivit marketer-ului digital Eric Enge, Google “isi intensifica concentrarea” asupra calitatii continutului.

“Am urmarit performanta SEO a unui numar de site-uri diferite. Site-urile care au oferit o profunzime exceptionala in acoperirea continutului de calitate, au crescut literalmente in clasament pe tot parcursul anului. Site-urile care au fost mai slabe in profunzimea continutului lor au suferit, prin comparatie directa. ” In plus, in opinia lui Enge, aceasta tendinta va continua si dupa 2019.

Deci, cum ar trebui sa creati un continut mai profund?

  • Scrieti postari pe blog in format lung – ganditi-va la 2.000 de cuvinte sau mai mult.
  • Explorati subiecte importante, care necesita o analiza profunda, pe mai multe nivele.
  • Scrieti ghiduri finale.
  • Depasiti cercetarea la nivelul de suprafata. In loc de o cautare rapida pe Google, incercati publicatiile Google Scholar, JSTOR sau din industria care va intereseaza, pentru a gasi date si studii noi.
  1. Imbunatatiti viteza paginii

O modalitate simpla de a va imbunatati continutul in SEO in 2019:

  • Imbunatatiti viteza paginii.
  • Ajutati paginile si continutul sa se incarce si sa se afiseze mai repede.
  • Cu cat viteza paginii este mai lenta, cu atat ii veti frustra mai mult pe utilizatorii / vizitatorii site-ului dvs.

Potrivit unui raport al BBC News, jumatate dintre cumparatori nu vor astepta mai mult de 3 secunde pentru a incarca o pagina de vanzare cu amanuntul iar cercetarile de la Nielsen Norman Group au aratat ca majoritatea utilizatorilor vor parasi paginile care se incarca lent, in maxim 10-20 de secunde.

  1. Investiti in elementele vizuale

Potrivit cercetarilor de la Skyword, articolele care contin imagini relevante se bucura de 94% mai multe accesari, decat articolele fara imagini. Asta pentru ca suntem in mod obisnuit atrasi de imagini, mai ales daca acestea sunt alese bine si se potrivesc contextului/continutului de care sunt atasate.

Din acest motiv, impactul introducerii de imagini bine concepute, de inalta calitate in continutul dvs. este mult mai mare decat aruncarea la intamplare, a cateva fotografii aleatoare.

Continutul dvs. va arata mai coerent, profesionist si autoritar cu imaginile potrivite, deci este o idee buna sa investiti in ele pentru o strategie SEO mai buna.

  1. Furnizati sursele (si citati-le corect)

In zilele noastre, internetul face mai usoara orice incercare a unui posibil “expert”, de a face revendicari neobisnuite, fara date de sustinere. Aceasta inseamna ca cei care furnizeaza fapte, surse si date in sprijinul continutului lor, se vor diferentia cu usurinta de cei care nu o fac si vor fi apreciati pentru acest lucru.

  1. Fii tu expertul

In timp ce scriem acest articol, Google evalueaza autoritatea / autorship-ul autorului in continut, mai mult decat oricand. Prin urmare, reputatia conteaza!

Conform ghidurilor actualizate recent, de evaluare a calitatii serviciilor Google, creatorul continutului si istoricul acestei persoane contribuie la calitatea unei pagini si o vor face cu siguranta si dupa 2019.

Dovezile privind reputatia pot include urmatoarele:

  • Experienta de baza (de exemplu, ati lucrat timp de 10 ani si ati publicat o carte in acel domeniu sau sunteti un specialist cu renume si experienta dovedite si apreciate de alte entitati din industrie cat si de cei care au avut nevoie de serviciile dvs., etc.)
  • Puneti mai multe informatii pe web la sectiunile “despre tine” (ganditi recenzii, purtati discutii pe forum-uri, completati articole Wikipedia etc.) In acest scop, includerea unei pagini “Despre” pe site-ul dvs., precum si a paginilor de autor pentru blogul dvs. sunt esentiale pentru construirea reputatiei pe internet.
0 Shares
You May Also Like