Care sunt cele mai bune instrumente de spionaj pentru anunturi native?

Care sunt cele mai bune instrumente de spionaj pentru anunturi native?

0 Shares
0
0
0

Exista o tona de instrumente de spionaj PPC pe care le puteti utiliza. Unele dintre ele sunt mai bune pentru AdWords si Bing, iar altele se specializeaza in afisare, video, social (anunturi Facebook si anunturi Twitter, de exemplu) sau anunturi native. Multe dintre ele va arata si paginile de destinatie pe care le utilizeaza.

Instrumentele de spionaj pentru anunturi sunt organizate dupa tipul de anunturi pentru care sunt utilizate cel mai bine. Voi sublinia doar cateva dintre caracteristicile mele preferate.

Multe dintre instrumente sunt, de asemenea, excelente pentru alte tipuri de cercetare, cum ar fi marketingul de continut si planificarea sau SEO.

Instrumente Spion AdWords

Toate aceste instrumente de spionare va ofera cateva functionalitati limitate gratuite. Acestea ar putea limita cantitatea de cautari, cat de multe date va arata, functionalitatea limitata a exportului etc.

Va recomandam sa le incercati (gratuit) pentru a vedea ce va place si apoi pentru a va  plati un favorit, deoarece veti avea nevoie de toate aceste caracteristici pentru a obtine o utilizare completa a instrumentului.

Stiati ca puteti vedea cele mai mari agentii de publicitate care concureaza pentru cuvintele cheie pe care le vizati?

Se numeste Statistica privind licitatiile si puteti accesa raportul la nivel de campanie, grup de anunturi sau cuvinte cheie pentru orice interval de timp selectat.

Veti vedea apoi o lista de domenii, procentajul de afisari, pozitia medie, rata de suprapunere, pozitia deasupra ratei, rata de top a paginii si cota de expansiune.

De asemenea, puteti sa segmentati in timp (zi, saptamana, an etc.) si dispozitiv.

Imi place sa ma uit la domenii cu o cota mare de afisari si o rata de suprapunere. Apoi le puteti pune intr-unul din instrumentele de cercetare ale concurentului PPC de mai jos pentru a vedea ce cuvinte cheie le vizeaza.

Anstrex este probabil cel mai popular din grupul de cercetare pentru competitori, fie platit, fie organic.

Are, de asemenea, o caracteristica domeniu vs. domeniu in care puteti vedea care dintre cuvintele cheie pe care le vizati sunt sau nu bune.

SpyFu

Una dintre functiile mele favorite cu SpyFu este locul in care va arata cat de mult (sau cat de putin) va suprapuneti cu un concurent. Este aceeasi idee ca mai sus, dar cred ca SpyFu face o treaba mai buna in sensul acesta. El usureaza gasirea cuvintelor cheie pe care concurentii dvs. le vizeaza si care nu sunt pe lista. Incepeti cu “Recomandari de expresii” si aflati ce va functiona pentru dvs.

De asemenea, puteti sa treceti deasupra diagramei Venn si sa faceti clic pe orice sectiune – suprapunere sau cuvinte cheie unice. Dupa ce dati clic pe acea sectiune intermediara, ne duce direct la o lista de cuvinte cheie partajate. De asemenea, au istoricul anunturilor, concurentii de top, bugetele recomandate si o cantitate mai mare. Plus numele lor este SpyFu, asa ca stii ca ei iau in serios spionajul!

Poti beneficia de toate aceste programe accesand Anstrex cumparat in grup si vei avea peste 80 de tooluri pentru SEO la cele mai bune preturi posibile. Tot pachetul este sub forma unui abonament lunar foarte avantajos avand in vedere faptul ca este vorba doar de conturi premium.

0 Shares
You May Also Like