Tehnici SEO de top in 2019

Tehnici SEO de top in 2019

0 Shares
0
0
0

Clasarea superioara pe  motoarele de cautare, necesita timp si efort. Exista insa câteva tehnici SEO care sunt usor de implementat si cu siguranta vor aduce rezultate excelente. Cea mai buna parte? Puteti face totul singur.

Cu toate acestea, multe dintre aceste tehnici, includ informatii de baza. De-a lungul anilor am observat ceva destul de socant. Multi clienti pe care i-am ajutat sa se claseze mai bine, au platit mult timp pentru serviciile de optimizare a motoarelor de cautare in trecut. Spre surprinderea noastra, insa, lucruri de baza cum ar fi cuvintele cheie din titluri, lipseau.

Acum, inainte de a incepe, puteti efectua intotdeauna un audit. In realitate, nu este ceva usor de facut, in functie de dimensiunea site-ului dvs. web, dar va va ajuta sa acordati prioritate actiunilor dvs. pentru a economisi timp. In functie de fiecare situatie individuala, actiuni diferite din lista de mai jos ar putea sa fie sau sa nu fie utile sau s-ar putea pur si simplu sa nu se aplice in cazul dumneavoastra.

  1. Optimizati titlurile si heading-urile

Dupa cum am mentionat in introducere, am fost adesea surprinsi sa vedem ca, desi unii dintre clientii mei au platit sume importante de bani pentru serviciile SEO in trecut, incercand diverse companii de seo sau deseori, platind direct la Google, elemente de optimizare de baza, precum cercetarea prin cuvinte cheie si optimizarea titlurilor, nu existau pe site-urile lor.

Acestea fiind spuse, asigurati-va ca paginile dvs. vizeaza cuvintele cheie adecvate. Eticheta de titlu are cea mai mare pondere in optimizarea motorului de cautare, asa ca asigurati-va ca expresia sau cuvântul dvs. cheie este acolo. Cu cât cuvântul cheie cel mai important este mai aproape de inceput, cu atât mai bine. Dupa aceea, trebuie sa adaugati cuvinte cheie adecvate si in titlurile dvs. H1 este cea mai importanta rubrica, asa ca ar trebui sa fie primul lucru dintr-o pagina. In multe cazuri, este acelasi cu titlul, dar acest lucru nu este neaparat necesar.

Daca aveti o campanie PPC in curs, va puteti inspira din aceste titluri. Multi oameni cred ca titlurile PPC sunt improprii pentru SEO, dar adevarul este ca titlurile PPC sunt axate pe conversie, ceea ce va aduce beneficii importante pentru strategia SEO.

Acelasi lucru este valabil si pentru meta descrieri. Optimizati meta descrierile pentru a convinge oamenii sa faca clic pe linkul dvs. Asigurati-va ca aveti si cuvintele dvs. cheie acolo, altfel sansele ca acestea sa apara sunt mult mai mici.

Dupa ce ati luat in considerare toate aceste lucruri, puteti incepe sa vizati mai multe cuvinte cheie cu o singura pagina. Desi acest articol nu vizeaza cu adevarat mai multe cuvinte cheie, am putea spune ca acest titlu este optimizat pentru „tehnici seo de top”, „tehnici seo” si „tehnici seo 2019”.

Acesta este un lucru excelent, pentru ca va puteti concentra pe scrierea de bucati mai mari de continut in loc de multe altele, mai mici. Google adora continutul mai lung.

  1. Prioritizeaza paginile din Navigarea prin site

Navigarea este cel mai important element de structura de pe intregul site web. De ce? Ei bine, pentru ca este primul lucru care face legatura cu „celelalte” pagini si, de obicei, se afla in partea de sus a paginii, oferind acestor linkuri mai multa greutate.

Puteti vedea, de exemplu, ca paginile optimizate pentru unele dintre cele mai importante cuvinte cheie sunt legate direct din meniul de navigare. Aceste link-uri se gasesc in fiecare pagina de pe site-ul web, ceea ce face ca aceste pagini sa para foarte importante in ochii Google.

Acesta este de fapt unul dintre motivele pentru care pagina de start are o autoritate atât de inalta pe toate site-urile. Se datoreaza faptului ca, de obicei, logo-ul de pe fiecare pagina face legaturi catre acestea.

  1. Adaugati breadcrumbs in paginile dvs.

Adaugarea breadcrumbs poate fi foarte benefica pentru site-ul dvs. web, mai ales daca este unul online, de comert electronic. Acest lucru se datoreaza faptului ca se creeaza structura in cadrul site-ului dvs.

Majoritatea, daca nu toate magazinele online, isi leaga produsele din paginile de categorii. Aceasta inseamna ca paginile din categorii trimit o parte din legaturile proprii catre paginile de produse, facându-le mai puternice. Nu este un lucru rau, in general.

Cu toate acestea, suntem destul de siguri ca doriti ca paginile dvs. de categorii sa fie pozitionate mai bine, deoarece acestea sunt cele optimizate pentru cuvintele cheie cu cel mai mult volum de cautare. Cu Breadcrumbs, veti consolida puterea paginilor dvs. de categorii, legându-va de ele cu toate subcategoriile si produsele conexe.

Daca utilizati un CMS, lucrurile sunt destul de usoare. Majoritatea sabloanelor vin deja cu breadcrumbs, asa ca asigurati-va ca verificati mai intâi setarile sablonului. Daca nu, puteti cauta pe web „Platforma dvs. CMS” + „breadcrumbs plugin / extension / module”. Suntem siguri ca exista ceva pentru tine.

Pe o platforma personalizata s-ar putea sa nu o poti face singur fara sa cunosti codificarea. Cu toate acestea, un programator ar trebui sa poata implementa acest lucru destul de repede, deci nu va fi o cheltuiala mare.

  1. Implementati urmarirea (tracking-ul) pe site-ul dvs.

Urmarirea este extrem de importanta. Daca nu urmariti clasamentele si traficul, nu puteti detecta problemele pe site-ul dvs. web.

Care pagini sunt cele parasite rapid de catre utilizatori? Stii ca le poti imbunatati mai intâi pe acestea, mai ales daca volumul de cautare pentru acestea este mare!

De asemenea, daca nu va monitorizati traficul de cautare organica, nu puteti sti daca faceti progrese si, mai rau, nu veti sti daca motoarele de cautare v-au penalizat sau clasamentul dvs. a scazut.

Puteti utiliza Google Search Console si Google Analytics pentru a monitoriza traficul dvs. de cautare organica si problemele cu paginile dvs. Sunt destul de usor de instalat atât timp cât ai acces la serverul tau. S-ar putea chiar sa le poti instala printr-un plugin pentru CMS. Va recomandam sa utilizati Google Tag Manager pentru a implementa toate codurile de urmarire. Vor fi mai usor de gestionat dupa aceea.

  1. Instalati un certificat SSL

SSL a devenit un factor de clasare din 2014. Daca va intrebati de ce, raspunsul este destul de simplu. Din cauza securitatii. Cybercrime a fost in continua crestere si tot mai multi oameni impartasesc date tot mai sensibile pe web.

Instalarea unui SSL ar trebui sa fie destul de usoara. De cele mai multe ori, furnizorul de gazduire va poate ajuta. Cu toate acestea, exista o solutie mai simpla, care este, de asemenea, gratuita: CloudFlare. Pur si simplu trebuie sa schimbati numele de server al domeniului dvs. pentru a-l indica CloudFlare si apoi CloudFlare va actiona ca un filtru, blocând spam-ul si IP-urile nedorite, sa ajunga la serverul dvs.

0 Shares
You May Also Like